این روزا

حکایت این روزای من

این روزا

حکایت این روزای من

اصل مساله

پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۴۷ ب.ظ

اصلا مساله این نیست که چرا اینهمه وقتم رو با تلگرامم و اینستاگرام تلف می‌کنم. کنار گذاشتن اونا پاک کردن صورت مساله‌س.

مساله اینه که چرا اینهمه وقت آژاد دارم که فکرم سمت تلگرام و اینستا می‌ره؟ اگه این دو تا رو بذارم کنار چی دارم که جاشون رو پر کنه؟

مساله‌ی اصلی اینه که برنامه برای زندگیم ندارم. هدف مشخص ندارم. احتیاج نمی‌بینم برای چیز خاصی تلاش کنم. برنامه‌‌ریزی جدی برای انجام کاری ندارم که طول روزم رو پر کنه و یادم نیفته که به خاله زنک بازی تو اینستا برسم یا هی چتای گروهی تلگرام رو بخونم.

نیت کرده بودم اینستا رو بذارم کنار. اما از اونورم می‌دونستم یه کارای خوبی هست که می‌شه از اونجا انحام داد.

حدف اینستا بدترین انتخاب بود که از سر ناچاری می‌خواستم برم سمتش. اما حالا که فکرشو می‌کنم، اگه وقتم درست پر شده باشه، اینستا هم به وقتش می‌یاد سراغم.

مساله این است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی